۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبر: 85120380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت

۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبر: 85120380
ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت

تهران - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکنون بزرگراه‌های همت، نواب، حکیم و بابایی با ترافیک سنگین مواجه است و یک خط از بزرگراه فتح به سمت غرب نیز به دلیل ترکیدگی لوله آب مسدود شده است.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور، سرهنگ احسان مومنی درباره آخرین وضعیت ترافیکی با اشاره به رصد دوربین‌های کنترل ترافیک، افزود: اکنون شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز هستیم.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی سنگین هستیم.

مومنی اظهارداشت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد ، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ مومنی ادامه داد: در بزرگراه های شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تا ستاری دارای ترافیک در حال حرکت می باشد.

وی اظهارداشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی و در حال حرکت هستند.

۶ دقیقه‌ای که جان شما را نجات می‌دهد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین بر عدم ورود موتورسیکلت‌ها به درون تونل تاکید کرد و افزود: تفاوت انجام تخلف و احترام به قانون در تردد از داخل تونل‌ها فقط ۶ دقیقه است.

سرهنگ مومنی گفت: تردد موتورسواران در تونل‌ها ممنوع است زیرا موتورسیکلت بر روی دوچرخ در حال حرکت است و با کوچکترین انحراف و ضربه واژگون شده و از آنجا که دیواره‌های تونل‌ها از بتن ساخته شده به محض برخورد سر موتورسواران با آن موجب حوادث غیرقابل جبران برای موتورسواران خواهد شد.

وی افزود: با بررسی‌ها و کارشناسی که در خصوص تردد از داخل تونل ها توسط موتورسواران انجام شد مشخص شد که بین ۲ موتورسیکلتی که یکی از آنها از روی پل و پشت چراغ قرمز هم ایستاده بود و موتورسیکلتی که از داخل تونل تردد کرده بود مشخص شد که فقط ۶ دقیقه فرق بین این ۲ تردد وجود دارد و فقط ۶ دقیقه موتورسواری که از داخل تونل حرکت کرده بود زودتر به انتهای تونل توحید رسید پس به خاطر ۶ دقیقه زودتر رسیدن از تردد داخل تونل ها خودداری کنند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل ها جدا خودداری کنند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد برای ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha