۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85120408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در آیین غبارروبی گلزار مطهر شهدای این شهرستان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، ضربه اساسی و تعیین کننده‌ای بر پیکر دشمن وارد ساخت و تمامی معادلات و باورهایی را که نسبت به توانایی و قابلیت نظامی ایران و عراق وجود داشت تغییر داد.

وی گفت: عملیات بیت المقدس یکی از منحصربفردترین و مهم‌ترین عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس بود که خاک کشورمان پس از ۵۷۸ روز از دست دشمن تجاوزگر آزاد شد و با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز مسجد جامع خرمشهر ، شور و نشاط وافری در بین ملت ایجاد کرد.

فرماندار گناوه با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، افزود: ایمان به خدا، وحدت، تبعیت از ولایت و رهبری رمز فتح خرمشهر بود.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریده شد، اما عملیات مهم و غرور آفرین بیت المقدس از بالاترین عملیات‌ها بود که دستاوردهای برجسته‌ای برجای گذاشت و باید تبیین و بازگو شود.

صفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: در این مکان مقدس گردهم آمدیم تا با رزمندگان و ایثارگرانی که در عملیات بیت المقدس و دیگر عملیات‌ها برای دفاع از میهن و اسلام جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، عهدی مجدد ببندیم.

فرماندار گناوه افزود: وظیفه آحاد جامعه در قبال شهیدان که به کشور اقتدار، امنیت و عزت بخشیدند، بسیار سنگین است و در تداوم راه این عزیزان نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha