۶۰ واحد مسکونی تا هفته دولت در بیله‌سوار افتتاح می‌شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای تکمیل ۶۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در بیله‌سوار مغان تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: زمین مورد نیاز برای متقاضیان جدید مسکن در این شهرستان باید فراهم شود.

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی که روز چهارشنبه در پنجمین سفر از سومین دور سفرهای شهرستانی به بیله‌سوار سفر کرده است، در جریان بازدید از پروژه مسکن ملی این شهرستان اظهار کرد: تا هفته دولت ۶۰ واحد - سه بلوک ۲۰ واحدی تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این زمین مورد نیاز برای متقاضیان جدید مسکن در این شهرستان مشخص و مکان‌یابی شود.

۶۰ واحد مسکونی تا هفته دولت در بیله‌سوار افتتاح می‌شود

صاحبعلی اصغری ، فرماندار بیله‌سوار مغان هم در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در قالب نهضت ملی مسکن به ایرنا گفت: تاکنون ۲۴۰ واحد مسکونی در این شهرستان واگذار شده که از این تعداد قرارداد ساخت ۱۴۰ واحد تکمیل شده و قرارداد ۱۰۰ واحد نیز از اوایل خردادماه منعقد می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۱۷۳ متقاضی در شهر بیله‌سوار و ۴۴ متقاضی در شهر جعفرآباد آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت کردند و زمین مورد نیاز برای مسکن ۲۸۵ متقاضی تامین شده است.

به گفته فرماندار بیله‌سوار ، تعداد ۲ هزار و ۸۵۲ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که ۳۷۹ نفر برای شهر بیله‌سوار و ۱۵۶ نفر برای شهر جعفرآباد به تایید نهایی رسیده است.

اصغری یادآورشد: همچنین برای ساخت مسکن افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی شده و ۱۶۳ متقاضی از طرف کمیته امداد و ۶۸ متقاضی از طرف بهزیستی معرفی و مورد تایید قرار گرفته است.

محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در خصوص عملیات چهارخطه گرمی - بیله‌سوار گفت: پیمانکار این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال طلبکار است اما در جریان بازدید امروز مقرر شد عملیات اجرایی این پروژه شروع شود ، ما هم قول دادیم ۵۰ میلیارد ریال به پیمانکار پرداخت شود و تا پایان فصل کاری امسال ۶ کیلومتر تکمیل و افتتاح شود.

استاندار اردبیل در دور سوم سفرهای شهرستانی برای بررسی میدانی مسائل تعدادی از واحدها و پروژه‌های تولیدی و عمرانی و دیدار با جمعی از فعالان اجتماعی، نخبگان و منتخبان به بیله‌سوار مغان سفر کرده است ، ملاقات عمومی مدیران کل ادارات، روسای سازمان‌ها و سرپرستان بانک‌های استان در محل ادارات و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردمی از جمله برنامه‌های کاری استاندار و هیات همراه در بیله‌سوار مغان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha