مشاور ویژه بشار اسد: سوریه درمبارزه باتروریسم به جهان خدمت کرد/تحریف رسانه ای در جنگ

دمشق - ایرنا - مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه در دیدار خود با یک هیئت ایتالیایی گفت: سوریه با مبارزه با تروریسم به همه مردم جهان خدمت کرده است.

به گزارش ایرنا ، دکتر بثینه شعبان، مشاور ویژه بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز با هیئت جبهه اروپا برای دفاع از سوریه و حزب کازا پوند ایتالیا دیدار و گفت وگوکرد.

به نقل از رسانه های سوری،در جریان این دیدار تاریخچه این حزب ، اهمیت حمایت آنها از مردم سوریه و روابط و تلاش‌هایی که برای روشن کردن انحراف رسانه‌ای در حال وقوع در سوریه انجام می‌شود، ارائه شد.

مشاور ویژه بشار اسد: سوریه درمبارزه باتروریسم به جهان خدمت کرد/تحریف رسانه ای در جنگ

شعبان تاکید کرد که درک هیئت از آنچه در سوریه در جریان جنگ تروریستی رخ داد و بی عدالتی که بر مردم سوریه وارد شد ، برای مردم ما بسیار مهم است.

وی به فعالیت‌های این حزب در ایتالیا و اروپا برای ایستادن در کنار سوریه، رهبر و مردم آن در جنگ علیه تروریسم اشاره کرد.

شعبان خاطر نشان کرد که در این مرحله تاریخی تقویت روابط بین مردم و آگاه سازی آنها از فرهنگ و تمدن کهن سوریه و عدالتی که مردم سوریه برای بدست آوردن آن جنگیدند و شهدا و مجروحین خود را برای مبارزه با تروریسم فدا کردند، حائز اهمیت است.

تحریف رسانه ای است که در جنگ سوریه رخ داده است

جان لوکا یانونی، رئیس هیئت ایتالیایی و رئیس حزب کازا پوند با قدردانی از استقبال عالی طرف سوری، خاطرنشان کرد: نبرد واقعی نشان دادن تحریف رسانه ای است که در جنگ سوریه رخ داده است.

یانونی تاکید کرد که اقدام در مرحله بعدی باید بر روی مقابله با محاصره اقتصادی ناعادلانه مردم سوریه متمرکز شود.

جیووانی ویولا، مسئول روابط خارجی این حزب به تغییرات مثبتی که در سفرش به سوریه شاهد بود اشاره و خاطر نشان کرد: خوشحالم که تعدادی از پروژه های مرود نظر حزب ما در سوریه از جمله ارائه کمک های بهداشتی، پزشکی و امدادی اجرا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha