۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85121331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵ هزار مترمربع در یک سال به فضای ورزشی خوزستان اضافه شد

دزفول- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی توسط دولت خدمتگزار سیزدهم انجام شده است، گفت: اضافه شدن ۴۵ هزار مترمربع فضای ورزشی طی یک سال در خوزستان اقدام بی سابقه‌ای است. 

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد عصر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت هشت فضای آموزشی در شهرستان دزفول که در زینبیه مصلای شهر میانرود برگزار شد، افزود: ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان استان خوزستان نیز پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مهارت آموزی به دانش آموزان به سمت هنرستان‌ها هدایت شدند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان سه سال دیگر دنبال کار نمی‌گردند و خودشان کارآفرین می‌شوند، ادامه داد: باید معلمان خوب برای هدایت کردن دانش آموزان پرورش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه همه باید پای کار آموزش و پرورش ییایند، بیان کرد: باید از پایه پیش دبستانی تا هنرستان‌ها در مسائل آموزشی و پرورشی نسلی تربیت کنیم که پا جای پای شهدای گرانقدر بگذارند.

وی با تاکید بر لزوم تربیت دانش آموزان در مکتب شهید سلیمانی افزود: دشمن همواره در حال ایجاد مشکل برای کشور است ولی حضرت آقا فرمود این انقلاب بر دوش جوانان به سرمنزل مقصود خواهد رسید و علم به علم دار می‌رسد لذا باید مراقب باشیم از قطار انقلاب پیاده نشویم.

حمیدی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی گفت: رزمندگان و شهدا با آزادسازی خرمشهر به ما یاد دادند که اگر توسل ما بر ائمه و خداوند متعال باشد امور آسان می‌شوند.

وی با قدردانی از خیران و نیکوکاران برای انجام کار ارزشمند ساخت مدرسه در نقاط محروم افزود: تلاش می‌شود نیازهای مدارس شهر میانرود نظیر تامین آبسردکن برطرف شوند.

همراهی مردم باعث رشد و تعالی انقلاب و نظام شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت حمایت مردم از نظام اظهارکرد: هرجا همراهی مردم را داشتیم آرامش داشتیم و انقلاب به سمت رشد و تعالی پیش رفت.

وی افزود: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان فرمودند اگر ۲۰ سال قبل به آموزش و پرورش توجه می کردیم وضعیت اینگونه نبود.

حمیدی نژاد بیان کرد: دانش آموزان توانایی علمی زیادی دارند ولی نتوانسته‌ایم آنها را از نظر اعتقادی رشد دهیم لذا لازم است از این پس جبران کنیم و اقدامات ارزشمندی برای مسائل اعتقادی آنها انجام دهیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات شهرستان دزفول و شهر میانرود گفت: کمبودهای زیادی وجود دارد ولی با وجود تحریم به دنبال رفع مشکلات هستیم.
سید احمد آوایی با بیان اینکه به سختی پول نفت را می‌گیریم، افزود: خدمت به مردم وظیفه ماست؛ برای رفع مشکل پل میانرود، آقای قالیباف را به محل پروژه آوردیم.
وی افزود: روزانه پیگیر رفع مشکلات شهرستان دزفول هستیم و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار با پیگیری فراوان جذب کردیم.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جاده و پل میانرود گفت: جداسازی فیدر برق و مستقل شدن برق میانرود و حفر چاه برای تامین آب آشامیدنی این شهر از دیگر اقدامات و پیگیری‌های انجام شده است.

فقط نیمه خالی لیوان را نبینیم/ مسوولان برای رفع مشکلات در تلاشند

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول گفت: مردم میانرود محب اباعبدالله الحسین بوده و در ایام اربعین و موکب داری باعث افتخار شهرستان دزفول هستند.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با قدردانی از تقبل ساخت ۲ مدرسه توسط حاج غلامحسین دباغ افزود: این نیکوکار کارهای خیر ملی زیادی انجام داده است.
وی با تاکید بر اینکه مسوولان در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم هستند، افزود: هشت طرح مدرسه سازی در نقاط محروم شهرستان دزفول در حال ساخت است که این موضوع نشان می‌دهد مسوولان به کل شهرستان نگاه یکسانی دارند.
امام جمعه دزفول با اشاره به تلاش مسوولان برای رفع مشکلات بیان کرد: نباید فقط نیمه خالی لیوان را دید بلکه باید اقدامات نظام را نیز ببینیم و بیان کنیم.
وی دیدار آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول با حضرت امام(ره) را یادآور شد و افزود: هزینه ما برای انقلاب زیاد نباشد بلکه خدمات ما باید زیاد باشد.

غلامحسین زاده دباغ نیکوکاری که ساخت ۲ مدرسه ۶ کلاسه در شهر میانرود و کوی پیام نور دزفول را متقبل شده است، نیز در این آیین اظهار کرد: همه اقداماتی که برای رفع مشکلات مردم انجام داده ام یک قطره خون شهدا هم نمی‌شود.

وی که در این آیین پیرو درخواست نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی تهیه آبسردکن برای همه مدارس شهر میانرود را نیز متقبل شد، افزود: امام جمعه و نماینده دزفول و همچنین مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ساخت مدرسه شهر امام را در اولویت قرار دادند.

زاده دباغ بیان کرد: زمانی مردم شهر میانرود از جنگ زده‌های شهر دزفول استقبال و پذیرایی کردند و اقدامات خیرخواهانه کنونی در پاسخ به آن اقدامات ارزشمند است.
وی با اشاره به سایر اقدامات خیرخواهانه برای آبرسانی از نقطه صفر مرزی تا سراوان سیستان و بلوچستان و تهیه ۱۰۰ کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه به نام دزفول افزود: جوانان زیادی در راه انقلاب به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم از این رو اکنون برای خدمت به مردم به میانرود آمدیم.
زاده دباغ با بیان اینکه همه مردم شهرستان دزفول یک خانواده هستند، افزود: سعی داریم تا سال آینده مدرسه ۶ کلاسه شهر میانرود را تحویل دهیم.
وی با قدردانی از اقدامات حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول تاکید کرد: حجت الاسلام قاضی دزفول پدر دلسوز شهر دزفول است و برای دزفول می‌ماند.

سید ناصر موسوی عضو شورای شهر میانرود نیز در این آیین گفت: اقدامات خوبی در شهر میانرود انجام شده و اقدامات خوبی نیز در حال انجام است.
وی با قدردانی از پیگیری ‌های نماینده دزفول برای رفع مشکلات شهر میانرود افزود: سه کلاس درس در مدرسه ۱۵ خرداد میانرود آماده شده است و به زودی بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا عملیات ساخت هشت فضای آموزشی خیرساز عصر چهارشنبه در آیینی همزمان با روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در میانرود از شهرهای اقماری دزفول آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha