۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85121732
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۱۵ هزار بسته معیشتی در قرار دوازدهم گیلان توزیع شد

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: طی یک سال اخیر در اجرای طرح قرار دوازدهم ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام ستار علیزاده روز پنجشنبه در همایش روز ملی تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه در بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت با بیان اینکه در اجرای این طرح طی دوازدهم هر ماه بسته‌های معیشتی در شهرستان‌های مختلف گیلان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح ملی در راستای ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی هماهنگ و منسجم و ساماندهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی مراکز افق در امامزادگان، فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله جلسات دینی، مذهبی، قرآنی، کلاس ها و محافل قرآن کریم برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری خیمه های معرفت در امامزادگان گیلان به منظور پاسخ به مسائل شرعی و شبهات اظهار کرد: ارتباط بقاع متبرکه با مدارس و برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، آموزش و تقویت مشاغل خانگی با آموزش ۳۱۴ نفر در ۱۸ بقعه را از دیگر برنامه ها در امامزادگان عنوان کرد و افزود: ۱۰ بازارچه کوچک محلی در بقاع متبرکه استان راه اندازی شده است.

وی با تبریک دهه کرامت و با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در امامزادگام گیلان در این ایام اظهار کرد: ۳۰ محفل انس با قرآن کریم و تدارک ۵۰ برنامه فرهنگی در شب میلاد امام رضا (ع) از جمله این برنامه‌هاست.

همایش روز ملی تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه امروز (پنجشنبه) با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان در بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شد، در این مراسم ۶۵ نفر از هیات امناء شاهد و ایثارگر، خادمان، خیرین، ائمه جماعات و مدیران مراکز افق امام زادگان و بقاع متبرکه استان گیلان تجلیل شدند. بیشتر بخوانید: فعالیت‌های فرهنگی در امامزادگان گیلان تقویت شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha