مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- دعوت از ملی پوش وزنه‌برداری، اعزام ووشوکاران به اردوی تیم ملی و بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از سایت اهداف پروازی مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری در هفته نخست خردادماه است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، زهرا آقایی سامانی دختر جوان چهارمحال و بختیاری در پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان حضور یافت که پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان بانوان در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون در حال برگزاری است.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در راستای کسب آمادگی به منظور حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، آغاز شده است و این اردو تا سیزدهم خردادماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ادامه خواهد داشت که چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو چین برگزار می‌شود.

تاکید بر تکمیل سایت تیراندازی اهداف پروازی شهرکرد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در بازدید از سایت تیراندازی اهداف پروازی در شهرکرد بر تکمیل این سایت تاکید کرد.

موعود بنیادی‌فرد در این بازدید گفت: رشته تیراندازی در استان قدمت دیرینه‌ای دارد و با زندگی مردم استان به خصوص عشایر غیور عجین است و این وظیفه مسوولان را برای ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی برای تیراندازی به اهداف بی‌جان و جلوگیری از شکار پرندگان و حیوانات را دو چندان می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای این رشته ورزشی در استان افزود: تکمیل سایت اهداف پروازی شهرکرد ضروری‌ است و ورود بخش خصوصی با ایجاد باشگاه تیراندازی در استان یکی از راهکارهای توسعه این ورزش خواهد بود.

بنیادی‌فرد گفت:گلایه ورزشکاران از گرانی تجهیزات و مهمات مصرفی به حق است و اداره کل ورزش و جوانان استان، کسب سهمیه یارانه‌ای از فدراسیون را پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امید است با حل مشکلات و توسعه رشته تیراندازی در استان، مسیر کسب مقام های قهرمانی کشوری و بالاتر در این رشته ورزشی مفرح هموار شود.

ووشوکاران استان در اردوی تیم ملی

سرپرست هیات ووشو چهارمحال و بختیاری از دعوت ووشوکاران استان به اردوی تدارکاتی تیم ملی این رشته خبر داد.

فرشته بنی‌طالبی افزود: سهیل اسدی و آرش مردانی در بخش تالو و ابوالفضل قنبری در بخش ساندا به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شدند.

سرپرست هیات ووشو چهارمحال و بختیاری افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی و مسابقات درون اردویی به منظور حضور ورزشکاران در مسابقات آسیایی ماکائو از دهم خرداد سالجاری در آکادمی ملی ووشو تهران برپا خواهد شد.

بنی‌طالبی یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان نیز در دو روز پایانی خرداد ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان در مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور زاهدان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم بانوان چهارمحال و بختیاری نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و امیدواریم نتایج بسیار خوبی را کسب کنند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان و جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد، نزدیک به ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای اُستان فعال هستند و بیش از ۳۹ درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha