۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85121874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات درمانی بسیج جامعه پزشکی ایلام به مناطق حاشیه نشین

ایلام - ایرنا - مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از ساکنان مناطق حاشیه نشین شهر ایلام امروز به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت از خدمات رایگان تیم چندتخصصی پزشکی بهره مند شدند.

سرهنگ علی مریدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنج تیم تخصصی در رشته های دندانپزشکی، کودکان، داخلی، زنان و ارتوپدی خدمات رایگان درمانی برای مراجعان ارایه کردند.

وی افزود: این برنامه به همت بسیج حامعه پزشکی و مرکز نیکوکاری رهپویان عدالت در منطقه جمهوری از صبح تا ظهر به مراجعان جامعه هدف خدمات درمانی در تخصص های مذکور ارائه دادند.

مریدی ادامه داد: مراجعان از عامه مردم و قشر کم درآمد ساکن در منطقه جمهوری هستتد که توسط کمیته امداد شناسایی و برای دریافت خدمات رایگان درمانی معرفی شده اند.

وی یادآور شد: این برنامه با مشارکت سپاه، بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، کمیته امداد و مرکز نیکوکاری رهپویان عدالت برکزار شد.

به گفته مریدی سال جاری پنج تیم چند تخصصی در چهار شهرستان ملکشاهی ، دهلران، ایلام و مهران برای بیش سه هزار نفر خدمات درمانی و پزشکی تخصصی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: همچنین امسال ۱۵ تیم عمومی و سلامت شامل پزشک عمومی، ماما، روانشناس، آموزش بهداشت و دارو شناس به مناطق محروم اعزام شده اند.

مریدی اظهار کرد: بیمارانی که نیازمند به درمان تکمیلی و عمل جراحی داشته باشند به مراکز بیمارستانی معرفی و به صورت رایگان مداوا می شوند.

به گزارش ایرنا، پارسال ۴۵ تیم چند تخصصی و ۱۵۰ تیم عمومی و سلامت به مناطق محروم استان اعزام شدند.

عید فطر سال جاری تیم تخصصی الکفیل با حضور چهارروزه در ایلام به ارائه خدمات تخصصی دندان پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha