۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85122090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره)، فرهنگی است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی که ادای یک تکلیف و دین است باید با رویکرد فرهنگی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدعلی مهاجر روز پنجشنبه در جلسه ستاد استانی بزرگداشت سالگرد رحلت امام (ره) اظهار کرد: نه تنها ما ایرانیان بلکه جهان اسلام مدیون امام راحل است و از سوی دیگر باید سالروز قیام ۱۵ خرداد که انقلاب اسلامی ایران را علیه رژیم پهلوی رقم زد، گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که خرمشهرها در پیش است،یکی در ابعاد فرهنگی بود که در همین مناسبت‌ها و شئون باید کار فرهنگی ارزشمندی در خور شان و فتح خرمشهرهای مرتبط انجام شود.

وی تصریح کرد: در ابتدا باید فضاسازی محیطی و مجازی که متاثر از برنامه‌ها و مراسمات باشد ایجاد کنیم.

معاون استاندار گلستان گفت: مراسم‌ها باید در هر مسجد، محله و نیز یک برنامه به صورت متمرکز شهرستانی انجام شود و لیست برنامه‌های متمرکز به منظور پوشش خبری نیز به ستاد استانی اعلام‌ گردد.

وی خاطرنشان کرد: در اعزام زایران و شرکت کنندگان باید به مساله کار تیمی و هم‌افزایی به منظور تسهیل در امور توجه شود و از همه ظرفیت‌ها استفاده گردد.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود اقوام و مذاهب مختلف، در اعزام و مراسمات متمرکز حداقل‌های لازم برنامه‌ریزی شود و مراسم بدرقه باشکوهی در نظر داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha