۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85122233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: دوشادوش حزب الله به مقاومت در برابر دشمن ادامه خواهیم داد

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت و اعلام کرد: «ما دوشادوش (حزب الله) و با کمک هم به مقاومت در برابر دشمن ادامه خواهیم داد».

به گزارش ایرنا، «داود شهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه در پیام تبریک خود به به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان گفت: «سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم صهیونیستی، مناسبت بزرگی است که با قلم نور و پیروزی ثبت شده است؛ پیروزی که همواره در تمام سالهای پس از این آزادی الهام بخش مردم فلسطین و مقاومت آنها که امروز صفحات درخشان شکوه را در تاریخ ملت عرب ما ثبت می کند، ادامه دارد».

شهاب افزود: «پیروزی مقاومت در لبنان در نتیجه سال‌ها جهاد و صبر و با فداکاری‌های فراوان و کار خستگی‌ناپذیر به دست آمد و مقاومت توانست ارتشی را شکست دهد که چهره‌اش با تروریسم و جنایاتی از زمان اشغال فلسطین شکل گرفته است».

وی در پایان برای روح شهدای مقاومت لبنان از جمله سید عباس الموسوی و حاج عماد مغنیه و همه شهدای ملت فلسطین و لبنان طلب رحمت و مغفرت کرد و گفت: «ما با قاطعیت به مبارزه ادامه می‌دهیم و از هیچ گونه تلاش و کوشش برای تقویت مقاومت و گسترش ابزارهای آن در همه عرصه‌ها دریغ نخواهیم کرد».

لبنانی ها هر سال روز ۲۵ ماه مه را با عنوان عید مقاومت و آزادسازی که یادآور پیروزی مقاومت لبنان و فرار صهیونیست ها از خاک لبنان است، جشن می گیرند.

هر چند هنوز بخش هایی از خاک لبنان مانند کفرشوبا و مزارع شبعا در اشغال صهیونیست ها قرار دارد، اما مقاومت لبنان بخش اعظم خاک جنوب لبنان را که از سال ۱۹۷۸ میلادی در اشغال صهیونیست ها بود، آزاد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha