فرماندار مهریز: بیان ثمرات نظام به مردم امیدآفرین و موجب ناامیدی دشمن است

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی باید خدمات نظام را برای مردم و به خصوص جوانان تبیین کنند زیرا باعث امیدآفرینی در جامعه و موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دهقان بنادکی پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی مهریز افزود: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین، ارائه گزارش و بیان دستاوردهای نظام و دولت به نحو مناسب به مردم است.

وی با قدردانی از دهیاران در مناطق روستایی مهریز که طی یک سال گذشته برای عمران روستاها و ارتقای مسایل در حوزه فرهنگی تلاش کردند ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش مسئولان و همراهی مردم در مناطق روستایی اقدامات موثری صورت گرفته است.

دهقان بنادکی بیان کرد: ارتباط موثر مسئولان با رسانه‌های مختلف گروهی و ارائه گزارش و بیان واقعیات نقش مهمی در اعتمادبخشی به مردم دارد و باید مسایل هر منطقه بررسی و برای حل مشکلات تا حصول نتیجه پیگیری شود.

فرماندار مهریز: بیان ثمرات نظام به مردم امیدآفرین و موجب ناامیدی دشمن است

دهقان بنادکی در خصوص تولید و اشتغال و کمک به رونق مشاغل خانگی در مناطق روستایی گفت: در هر منطقه از روستاهای بخش مرکزی مهریز در حوزه اشتغال و تولید ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد که باید برای استفاده از آنها اقدام شایسته صورت گیرد.

وی شتاب بخشی به طرح عمرانی تفرجگاه غربال بیز که توسط شرکت تعاونی دهیاران مهریز در حال اجرا است را برای ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران مورد تاکید قرار داد.

در این نشست مسعود خلیلی بخشدار مرکزی مهریز و تعدادی از دهیاران به طرح دیدگاه‌های مختلف خود پرداختند.

شهر مهریز از سه محله اصلی بغداد آباد، مزویر آباد و مهرپادین تشکیل شده و ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

هم‌اکنون ۳۸ حلقه چاه ،آب شرب ۱۲ هزار و ۳۹ مشترک روستایی مهریز را تامین می‌کند و این شهرستان ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند و شهر مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha