۵ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85122425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه‌روز گذشته در اصفهان ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۲ نفر بر اثر حوادث رانندگی و انفجار بنزین در شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۲ و ۱۶ دقیقه شب گذشته یک فقره حادثه واژگونی خودرو سواری ۴۰۵ در کیلومتر یک جاده اصفهان - شاهین شهر به مرکز اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه اعزام شد، اظهار داشت: بر اثر این حادثه ۶ نفر شامل چهار مرد و ۲ زن مصدوم شدند که ۲ نفر از مصدومان به بیمارستان‌ کاشانی اصفهان منتقل شدند و چهار نفر از آنها خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین از حادثه تصادف ۲ دستگاه موتور سیکلت در ساعت ۲۲ و ۴۴ دقیقه دیشب در زیر پل باهنر خبر داد و گفت: این حادثه پنج مصدوم شامل سه مرد، یک زن و یک کودک داشت که به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.
وی همچنین با اشاره به حادثه کار و انفجار بنزین در مغازه مکانیکی واقع در شاهین شهر گفت: این حادثه ساعت ۱۶ و ۵۶ دقیقه دیروز به اورژانس گزارش شد.

عابدی با بیان اینکه این حادثه یک نفر مصدوم برجا گذاشت، افزود: این مرد ۴۰ ساله دچار سوختگی ۷۰ درصد بدن شد که با یک واحد امدادی ۱۱۵ به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha