۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85122477
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«ایزرائیل‌نیوز»: نصرالله پاسخ تهدید سران اسرائیل را داد

تهران-ایرنا- رسانه صهیونیستی «ایزرائیل‌نیوز» درباره لفاظی های اخیر سران صهیونیست‌ علیه محور مقاومت و ایران و واکنش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی شب گذشته خود به آن نوشت: (سید حسن) نصرالله پاسخ تهدیدات تل آویو را داد و (رژیم) اسرائیل را در حال فروپاشی توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» در گزارشی، اظهارات پنجشنبه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سالروز آزادسازی جنوب لبنان از دست رژیم صهیونیستی را در راس اخبار خود قرار داد و نوشت: رهبر حزب الله به هشدار سرلشکر «آهارون هالیوا» فرمانده اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل پاسخ داد.

فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اوایل هفته گذشته گفته بود که دبیر کل حزب الله لبنان در حال گرفتن یک تصمیم اشتباه است که می تواند به یک جنگ گسترده منجر شود.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» به نقل از دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: این شما نیستید که ما را به یک جنگ بزرگ تهدید می کنید بلکه این ما هستیم که شما را تهدید می کنیم و چنین جنگی تمام مرزهای (سرزمین های اشغالی) را در برخواهد گرفت.

این رسانه صهیونیست به نقل از سید حسن نصرالله افزود: آنها (صهیونیستهها) که فکر می کنند مبارزه پایان یافته، در توهم به سر می برند زیرا بخشی از کشور ما هنوز در اشغال است. این دشمن است که باید مراقب باشد اشتباه نکند زیرا جنگ بزرگ به نابودی کامل آنها منجر خواهد شد.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» به نقل از دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: رژیم اسرائیل اکنون پشت حصاری که به دور خود کشیده، پنهان شده است و بعد از خروج از غزه و لبنان، دیگر مساله «اسرائیل بزرگ» موضوعیت ندارد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی پنجشنبه شب خود خطاب به سران صهیونیست گفته بود: این شما نیستید که ما را به جنگ بزرگ تهدید می‌کنید بلکه این ما هستیم که شما را به چنین جنگی تهدید می‌کنیم و ما اکنون به آزادی فلسطین، برپایی نماز در مسجد الاقصی، نابودی رژیم اشغالگر و اطمینان و یقین به پیروزی خود امیدواریم.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» با اشاره به بحران داخلی در سرزمین های اشغالی و تشدید گسست های داخلی در رژیم صهیونیستی بعد از روی کار آمدن سران تندروها و مطرح شدن لایحه تغییرات قضائی در این رژیم نوشت: این اولین بار نیست که (سید حسن) نصرالله (رژیم) اسرائیل را تهدید می کند و این موضوع عجیب نیست اما اکنون دبیرکل حزب الله از تنش های داخلی بهره برد تا بگوید که اسرائیل روبه نابودی است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی اکنون با چالش های مختلفی در داخل و خارج سرزمین های اشغالی روبه روست که هر کدام می تواند موجودیت آنرا تهدید کند. از یک طرف، "اسرائیلی های" ناراضی و معترض در ۲۰ هفته گذشته خیابان ها را محل اعتراض و درگیری با نیروهای پلیس کرده اند و به رویکردهای استبدادی ائتلاف تندرو حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو اعتراض دارند. از طرف دیگر، متحدان اروپایی و آمریکایی تل‌آویو بهبود روابط با حزب حاکم را به کنار گذاشتن عناصر تندرو از کابینه منوط کرده اند.

از طرف دیگر، مقاومت فلسطین و محور مقاومت در منطقه قدرتمندتر از گذشته شده و بسیاری از کارشناسان، عملیات های اخیر در سرزمین های اشغالی را به معنای شروع انتفاضه سومی یاد می کنند که می تواند به موجودیت رژیم اشغالگر قدس پایان دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha