۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 85122580
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: دیپلماسی دولت سیزدهم تحول گرایانه است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی تحول‌گرا است و توانسته نقش پررنگی در نظم نوین جهان داشته باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید قاسم میرصادقی» در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه خمین، افزود: اولویت دهی به دیپلماسی اقتصادی، نگاه ویژه به همسایگان، حمایت از محور مقاومت، کنشگری فعال با حضور در اتحادیه‌ها و استراتژی بی‌اثر کردن تحریم‌ها شاخص‌های تحول‌گرایی این دولت است.

وی بیان کرد: انتظار است توفیقات دولت در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز نمایان‌تر و پررنگ‌تر شود.

امام جمعه خمین با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: ایستادگی مردم دزفول در دوران دفاع مقدس الگویی برای تمام مردم جهان است.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به دهه کرامت و سالروز تولد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، گفت: ماه‌های حرام فرصتی مناسب برای جبران کم‌کاری در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان و بستری برای رسیدن انسان به سرمنزل مقصود است.

خطیب جمعه خمین با تبریک میلاد امام رضا(ع)، افزود: امام رضا در دوره‌ای زندگی کرد که مامون عباسی قصد داشت کار ناتمام یزید را تمام کند.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: امام رضا(ع) تهدید مامون را به فرصت تبدیل کرد و با گسترش جهان اسلام و تشیع در ایران، امروز ابزار بسط و نشر مکتب علوی و اسلام ناب محمدی (ص) را فراهم کرد و تمدن بزرگ رضوی را بنیان نهاد.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع است و در این شهرستان، ۱۰۵ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha