ادای احترام استاندار،فرمانداران و مدیران فارس به حضرت احمدابن موسی(ع)

شیراز-ایرنا-در سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی این استان با حضور در آستان مقدس شاهچراغ(ع) به حضرت احمدبن موسی(ع) ادای احترام کردند.

استاندار فارس روز جمعه در سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام، به همراه فرمانداران شهرستان ها و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با حضور در حرم امین ولایت، ضمن زیارت و تجدید میثاق با اهل بیت عصمت و طهارت، مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم را گلباران کردند.

استاندار فارس در حاشیه این آیین، زندگی در زیر سایه آستان مقدس شاهچراغ(ع) را افتخاری، برای شیرازی‌ها و استان فارسی ها دانست و گفت: امیدوارم مسئولین استان فارس و شهر شیراز، به این افتخار و نعمتی که نصیب این شهر و استان شده توجه ویژه داشته باشند و با تمام قوا از این نعمت استفاده کنند و بتوانند وظیفه خدمتگذاری خود را به آستان اهل بیت عصمت و طهارت انجام دهند.

محمدهادی ایمانیه افزود: در دهه کرامت قرار داریم، دهه‌ای که آغاز آن با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها است و پایان آن با میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام مقارن است و بین این دهه، روزی برای بزرگداشت حضرت احمدبن موسی علیه السلام نامگذاری شده است.

ایمانیه، زندگی در زیر سایه این امامزاده معظم را افتخاری، برای شیرازی‌ها و استان فارسی ها دانست و گفت: امیدوارم ان شاءالله مسئولین استان فارس و شهر شیراز، به این افتخار و نعمتی که نصیب این شهر و استان شده توجه ویژه داشته باشند و با تمام قوا از این نعمت استفاده کنند و بتوانند وظیفه خدمتگذاری خود را به آستان اهل بیت عصمت و طهارت انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم خدمات مسئولین استان و شیراز با درایت و توجه به الزامات بافت تاریخی و مذهبی این منطقه، به نحوی صورت پذیرد تا مردمانی که در این محدوده زندگی می کنند، بتوانند از خدمات ویژه ای که مخصوص این بافت است، استفاده کنند.

ششم ذی القعده، سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام نام گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha