۹۲۶ نفر در بیله‌سوار مغان واجد شرایط نهضت ملی مسکن شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: از یک هزار و ۸۱۳ متقاضی ثبت‌نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله‌سوار ۹۲۶ نفر واجد شرایط مسکن شدند.

حامد کیخسروی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۳۸۴ نفر به تایید نهایی رسیده و ۲۰۴ نفر هم آورده اولیه را واریز کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل درباره آخرین وضعیت طرح ۲۴۰ واحدی مسکن ملی مسکن بیله‌سوار نیز گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع در ۱۲ بلوک ۲۰ واحدی در دست اجراست که بلوک اول و دوم این طرح در مرحله اجرای سقف و ستون چهار طبقه و بلوک سوم هم در مرحله اجرای فونداسیون، سقف و ستون طبقه همکف قرار دارد.

کیخسروی افزود: بلوک چهار در مرحله اجرای فونداسیون، ستون و دیوار برشی طبقه همکف، بلوک پنج در مرحله اجرای فونداسیون، بلوک ۶ نیز در مرحله خاکبرداری بوده و بقیه بلوک هم در آینده اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: بنیاد مسکن در تمام شهرهای استان غیر از شهر اردبیل متولی نهضت ملی مسکن است و امیدواریم تعدادی از این طرح‌ها تا چایان سال جاری تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۶ واحد مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر در این استان احداث شده است، افزود: در چهارچوب تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد مسکن و بهزیستی در سطح ملی و استانی امضا شده است، با معرفی سازمان بهزیستی خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر صاحب خانه می‌شوند.

کیخسروی اظهار کرد: برای خانه‌دار شدن جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد به‌ویژه ایتام و نیازمندان تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت ۲۲ واحد مسکن از سال ۱۳۹۸ در استان امضا شده و مصمم هستیم این واحدها را به‌زودی تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با همراهی خیرین و از محل حساب ۱۰۰ امام ساخت خانه، تعمیر و رهن واحدهای مسکونی برای محرومان جزو اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن بوده و در این زمینه همزمان با دهه حساب ۱۰۰ امام و سالروز تشکیل بنیاد مسکن، ۳۶ واحد مسکن محرومان در اردبیل افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha