رسانه دولتی سوریه: امیرعبداللهیان دفاع از فلسطین را از اولویتهای سیاست خارجی ایران خواند

دمشق - ایرنا - رسانه دولتی سوریه سخنان مقامات جمهوری اسلامی در دفاع از کشورمان مقابل دشمنان خارجی نظام از جمله گفتار حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که در دفاع از آرمان مردم فلسطین اظهار نظر کرده بود را بازنشر دادند.

به گزارش ایرنا ؛ رسانه های سوری روز جمعه ،رسخنان مقامات ارشد دولت کشورمان با سرفصل هایی اعم از مقابله با دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ، دولتهای غربی که با ایران مقتدر مخالفت می کنند و همچنین دشمنانی که به دنبال کاهش مشارکت مردم کشورمان در اقدامات پیش روی دولت سیزدهم هستند مطالبی را باز نشر کردند.

عبداللهیان: حمایت از قضیه فلسطین یکی از اولویت های اصلی سیاست خارجی ماست

رسانه دولتی سوریه: امیرعبداللهیان دفاع از فلسطین را از اولویتهای سیاست خارجی ایران خواند

رسانه دولتی سوریه سانا نوشت : حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام فشارهایی که تهران با آن مواجه است ، بار دیگر بر موضع حمایت کشورش از مبارزه مردم فلسطین و مقاومت عادلانه آنها، تاکید کرد.

خبرگزاری سانا در ادامه به نقل از عبداللهیان نوشت: “مسئله حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف یکی از اولویت های اصلی ما در سیاست خارجی است” و اشاره کرد که دکترین سیاست خارجی دولت وی بر اساس یک پایه متعادل و دستیابی به “دیپلماسی فعال و تعامل هوشمندانه” با سراسر جهان است.

به نقل از سانا ، عبداللهیان تحریمهای آمریکا و غرب علیه کشورش را رفتار اعتیاد آور توصیف کرد، همچنین افزود: ما به وظیفه خود در مسیر دیپلماسی برای لغو تحریم ها ادامه خواهیم داد و می توانم بگویم که پیشرفت خوبی صورت گرفته است و امیدوارم به نقطه ای برسیم که بتوانیم نتایج روشنی کسب کنیم و آنها را به مردم اعلام کنیم.

کنعانی: دولتهای غربی با ایران قوی مخالفند

رسانه دولتی سوریه: امیرعبداللهیان دفاع از فلسطین را از اولویتهای سیاست خارجی ایران خواند

رسانه های سوری توییت کنعانی را این گونه باز نشر دادند : سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که دولتهای غربی با ایران قوی مخالفند.

ناصر کنعانی در توییتی نوشت: همان دولتهای غربی خاصه آمریکا و فرانسه که نقش مهمی در تحریک به تجاوز نظامی و موشک باران شهرها و مردم بی دفاع ایران داشتند، امروز از پیشرفت و اقتدار دفاعی ایران ابراز نگرانی می‌کنند. آنها با ایران قوی مخالفند.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران : دشمن در زمینه جنگ ترکیبی خود، نقشه ایذایی و تروریستی دارد

رسانه دولتی سوریه: امیرعبداللهیان دفاع از فلسطین را از اولویتهای سیاست خارجی ایران خواند

خبرگزاری سانا در ادامه سخنان حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب را باز نشر داد و افزود : وزیر اطلاعات ایران تاکید کرد که دشمن در چارچوب جنگ ترکیبی خود علیه ایران، نقشه های ایذایی و تروریستی دارد.

سانا به نقل از ایرنا درباره سخنان حجت الاسلام خطیب اعلام کرد: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات آینده پیش رو هستند و در سال جدید قصد دارند شرایط اقتصادی ، معیشتی ، اجتماعی و صنفی را به چالش دولت تبدیل کنند.

همچنین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت تقویت تلاش ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پارلمانی آینده که ماه مارس آینده برگزار می شود، تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha