۵ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85122807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی بیمارستان جدید نفت در مسجدسلیمان آغاز شد

اهواز - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت بیمارستان جدید نفت در مسجدسلیمان با حضور معاون وزیر نفت آغاز شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، امروز همزمان با سالروز آغاز عملیات حفاری نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان و با گذشت حدود یکصد سال از ساخت بیمارستان صنعت نفت در این شهر، پروژه ساخت بیمارستان جدید نفت مسجدسلیمان آغاز شد.
این بیمارستان با اعتبار یکهزار و ۷۶۰ میلیارد ریال و با زیربنای چهار هزار مترمربع ، با ظرفیت ۳۲ تخت شامل بخش‌های داخلی، جراحی، اتاق عمل، اورژانس، زنان و زایمان، رادیولوژی و آزمایشگاه ساخته می شود.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در آیین آغاز به کار بیمارستان جدید نفت بیان کرد: بهداشت و درمان باید به صورت متوازن همپای صنعت نفت توسعه یابد و مجلس شورای اسلامی باید بیشترین سهم را برای توسعه مناطق عملیاتی صنعت نفت در نظر بگیرد تا بتوان به صورت مستمر به این مناطق کمک کرد.
محسن خجسته مهر افزود: بیمارستان جدید مسجدسلیمان از سوی شرکت ملی نفت ساخته و تجهیز خواهد شد و اجرای چنین پروژه‌هایی در مقایسه با تولیدات نفتی بسیار اندک است.
به گفته فرحناز عزیزی دوست رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان، بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان در سال ۱۳۰۳ شمسی به‌ عنوان نخستین بیمارستان استاندارد و مجهز در خاورمیانه برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی به ساکنان شهرستان اعم از شاغلین صنعت نفت و ساکنان بومی، در زمره مسئولیت‌های اجتماعی از آغاز تاسیس تاکنون خدمات شایانی ارائه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha