۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85122998
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان پرداخت شد

همدان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی سال گذشته برای اجرای ۴۵۱ طرح در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری همدان، اسدالله ربانی مهر در بازدید از ۲ واحد تولیدی و مشاغل خانگی با قدردانی از بانوان فعال و با انگیزه در راه اندازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی اظهار داشت: حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک از برنامه های اولویت دار دولت در راستای اشتغالزایی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان ادامه داد: پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی کمک بزرگی به اشتغالزایی است و ۹۵ درصد تسهیلات مشاغل خانگی بدون انحراف و تاثیرگذار در تولید و اشتغال است.

ربانی مهر گفت: صدور مجوز مشاغل خانگی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود البته افراد باید دارای گواهی فنی و حرفه‌ای یا گواهی مهارت از مراجع قانونی باشند.

وی اظهار داشت: سیاست دولت تسهیل در صدور مجوز کسب و کارها و توسعه مشاغل خانگی است و هر هفته به صورت میدانی این طرح در همدان اجرا می‌شود.

۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان پرداخت شد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: همه کسب و کارها در مرحله اول باید مجوز قانونی دریافت کنند و بعد از فعالیت به دنبال توسعه واحدها و دریافت تسهیلات باشند.

وی افزود: مشکلات حوزه اشتغال و عملکرد بانک‌ها در کارگروه اشتغال شهرستان بررسی می‌شود و در حال حاضر اولویت پرداخت بانک‌ها پرونده‌های سال ۱۴۰۱ است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان به همراه معاون سازمان صمت، رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با حضور در منطقه قاسم‌آباد از ۲ واحد تولیدی و مشاغل خانگی بازدید و از بانوان کارآفرین فعال در حوزه مشاغل خانگی قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha