۵۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به زنجان در حوزه راه و شهرسازی محقق شد

زنجان - ایرنا -مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:۵۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان زنجان در رابطه با بهسازی و احداث راه‌های استان محقق شد.

اصغر اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان در آبان ۱۴۰۰، ۱۳ مصوبه برای ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد که ۹ مصوبه مختص اداره کل راه و شهرسازی در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی بود.

وی اضافه کرد: در این راستا برای پنج عنوان پروژه در رابطه با بهسازی و احداث راه‌های استان مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان در طول سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مصوب شد که حدود ۵۰ درصد آن محقق شد.

به گفته این مسوول، با این میزان اعتبارات، گشایش‌های خوبی در این پروژه‌ها ایجاد شده و روند عملیات اجرایی آنها سرعت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: همچنین چهار عنوان مصوبه دیگر که برای تسهیل در امور حاکمیتی و صدور مجوزات لازم بود هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

وی خاطرنشان کرد:در حوزه‌ احداث ساختمان‌های دولتی به عنوان دستگاه مجری نیز پنج عنوان از پروژه‌های سایر دستگاه‌های اجرایی استان به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شد که میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ۵۵ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha