۶ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85123031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل ۵۰۰ گروه سرود همگانی در مدارس زنجان

۶ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85123031
تشکیل ۵۰۰ گروه سرود همگانی در مدارس زنجان

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای تقویت فعالیت های تربیتی و پرورشی تا کنون در سطح مدارس این استان نزدیک ۵۰۰ گرو سرود به صورت همگانی در مدارس تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین میرزایی روز شنبه در نشست تشریحی و توجیهی برنامه ها و فعالیت های تابستانی کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، افزود: به متن آوردن فعالیت های تربیتی، ایجاد جریان تربیتی و تنوع بخشی به موقعیت ها تربیتی از اصول فعالیت های تربیتی در مدارس است.
وی ادامه داد: در این راستا سال گذشته ۲ مقوله سرود و نمایش به عنوان عنصر اثرگذار در اولویت قرار گرفت.
میرزایی افزود: تا کنون در سطح مدارس استان نزدیک ۵۰۰ گروه سرود به صورت همگانی تشکیل شده و ۳۵۰ گروه تئاتر درسی نیز با محوریت معلمان برای نخستین بار در استان شکل گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در تنوع بخشی به موقعیت ها و فعالیت های پرورشی ایجاد کانون های تربیتی با عنوان امید فردا در استان در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به لزوم خارج کردن حوزه تربیت از حاشیه و آوردن آن به متن تاکید کرد و گفت: طی ۲ سال آموزش غیر حضوری، آسیب های فضای مجازی و تبعات آموزش غیر حضوری مشاهده شد و اهمیت تعلیم و تربیت چهره به چهره بیش از پیش خود را نشان داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha