۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85123270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروهای فرسوده آلایندگی کرج را دوچندان کرده است

کرج – ایرنا - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اعلام کرد: کثرت خودروهای فرسوده در ۲ بخش عمومی و خصوصی میزان آلودگی هوا در کلانشهر کرج را افزایش داده است.

به گزارش ایرنا، "علیرضا رحیمی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش شمار خودروهای فرسوده و به دنبال آن تشدید آلایندگی آنها، از شرکت های خودروساز کشور خواست طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به ویژه در حمل و نقل عمومی را اولویت قرار دهند.
وی ادامه داد: انتظار می رود با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و خودرهای فرسوده خصوصی بتوان از بار آلودگی کلانشهرها از جمله کرج کاست.
رحیمی در بخش دیگری اظهار کرد: امسال برای روان سازی ترافیک کلانشهر کرج ساخت و تکمیل هفت تقاطع جدید در برنامه کاری مدیریت شهری قرار گرفته است.
وی گفت: ساخت تقاطع های فلکه اول رجایی شهر، ۴۵متری گلشهر، شیخ آباد و بلوار جمهوری اسلامی در اولویت نخست روان سازی ترافیک کرج قرار گرفت.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا اسلامی اضافه کرد: احداث و تکمیل تقاطع‌های غیر همسطح در شهر کرج موجب کاهش آلودگی هوا ، روان سازی ترافیک و جلوگیری از هدر رفت وقت شهروندان می‌شود.
وی گفت: در زمان حاضر معابر شهری کرج به پارکینگ سیار تبدیل شده‌اند و نقش عملکردی انتقال بار ترافیکی خود را از دست داده‌اند.
کلانشهر کرج ۵۲ تقاطع غیر همسطح دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha