۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85123272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ نفر بدلیل خرابی درِ کرکره‌ای یک پاساژ در اصفهان محبوس شدند

اصفهان- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن ۳۵ نفر در پاساژی در چهارباغ عباسی اصفهان بدلیل خرابی لولای درِ کرکره‌ای آن خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران روز شنبه گفت: این حادثه ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه شب گذشته به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی دلیل این حادثه را خرابی لولای درِ کرکره‌ای پاساژ اعلام کرد و افزود: مأموران امداد بلافاصله از ایستگاه شماره ۲۷ اصفهان به محل حادثه اعزام شدند و افراد گرفتار در پاساژ را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع حادثه‌ای دیگری در این شهر اظهار داشت: حادثه نشست زمین در محدوده کنارگذر اتوبان خرازی، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز گذشته(جمعه) نیز به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد که: مأموران امداد بلافاصله از ایستگاه شماره هشت به محل اعزام شدند و ضمن ایمن‌سازی، محل حادثه در ابعاد یک در یک متر تحویل عوامل شهرداری شد.

کاوه‌آهنگران گفت: حادثه واژگونی خودروی سواری سوزوکی در اتوبان دستجردی نیز ساعت ۵۷ دقیقه بامداد امروز(شنبه) به سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد که

مأموران ایستگاه‌های شماره ۱۲ و ۱۳ به محل اعزام شدند که در این حادثه به پنج درخت و فضای سبز محدوده حادثه خسارت وارد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: حادثه تصادف دو خودروی سمند و تیبا و محبوس شدن سرنشینان در آن ساعت ۲۲ و ۳۱ دقیقه روز گذشته هم به سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در روستای کندلان از توابع شهر زیار رُخ داده بود، خاطرنشان کرد: بلافاصله مأموران ایستگاه شماره ۲۳ اصفهان و آتش‌نشانی پیله‌وران به محل حادثه اعزام شدند که در جریان آن یک مرد ۳۴ ساله مصدوم شده و یک مرد ۵۳ ساله، جان خود را از دست داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha