کیفیت کار دوچرخه سواران شرط اصلی برای اعزام به مسابقات آسیایی است    

شیراز -ایرنا - رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی کیفیت مد نظر قرار گرفته و این مولفه شرط اصلی اعزام است ‌ٰگفت:‌ متاسفانه با توجه به نتایج ضعیف تیم کراس کانتری در دوره های پیشین، سهمیه ایران کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ رسول اسدی روز شنبه در حاشیه مجمع انتخابی رییس هیات دو چرخه سواری فارس ،‌افزود:‌ در حال رایزنی هستیم تا تعداد ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی را افزایش دهیم هر چند نگاه کیفی هم به ورزشکاران داریم.

وی به ورزش دوچرخه سواری به عنوان رشته ای با بخش های متنوع اشاره کرد و بیان داشت :‌ هر کدام از این رشته ها دارای تجهیزات متفاوتی هستند و افراد زیادی از جمله بانوان و آقایان در رده های مختلف سنی فعالیت دارند اما با شرایط موجود، فدراسیون توانایی پوشش همه بخش ها را ندارد.

توسعه صنعت گردشگری و ورزش همگانی

اسدی در بخش دیگری از سخنانش به رشته دوچرخه سواری به عنوان ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری و معرفی شهرها اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به اینکه رشته دوچرخه سواری در سطح شهر و جاده ها برگزار می شود از این ظرفیت در جهت توسعه صنعت گردشگری و توسعه ورزش همگانی می توان بهره بْرد.

کیفیت کار دوچرخه سواران شرط اصلی برای اعزام به مسابقات آسیایی است    
مجمع هیات دو چرخه سواری فارس

دوچرخه سواران فارس درخشان ظاهر شدند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین به وضعیت درخشان دوچرخه سواران فارس اشاره کرد و بیان داشت:‌ شهر شیراز و استان فارس به عنوان بخشی از دوچرخه سواری در حافظه ما ماندگار شده است و فرانک پرتو آذرو فرشید صلاحیان از این استان برای کشورمان افتخار آفرین بودند.

وی تاکید کرد:‌ فرانک پرتو آذر با حضور در رقابت های مختلف از امید های افتخار آفرینی در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه المپیک است.

توسعه ورزش قهرمانی

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: توسعه ورزش قهرمانی در اولویت قرار دارد از این رو به هیات های استانی توصیه می شود در این زمینه بیشتر کار کنند.

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس انتخاب شد

مجمع انتخابی رییس هیات دوچرخه سواری فارس شنبه برگزارشد ومیثم قائدی تنها نامزد شرکت کننده با کسب ۱۹ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha