همایش گرامیداشت شهدای فلسطین در منطقه زینبیه دمشق برگزار شد

دمشق - ایرنا - همایش بزرگ گرامیداشت شهدای نبرد ثار الاحرار (انتقام آزادگان) با همت جبهه مردمی آزادی فلسطین در حومه دمشق در منطقه زینبیه (س) با حضور جمع کثیری از مردم دوستدار فلسطین، سیاستمداران ،اندیشمندان و مبارزان جهادگر با شعار مقاومت تا آزادی سرزمین فلسطین برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، عمر مراد یکی از اعضای دفتر سیاسی جبهه مردمی آزادی فلسطین در سخنانی توضیح داد که با ادامه و افزایش درگیری های روزانه در داخل فلسطین علیه دشمن صهیونیستی ، نشانه های پیروزی و منادی آزادی بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین در اردوگاه‌ها و خارج از کشور همه حمایت‌های خود را انجام می‌دهند گفت:همه فلسطین برای نبردهای آزادی‌بخش آینده آماده می‌شوند.

همایش گرامیداشت شهدای فلسطین در منطقه زینبیه دمشق برگزار شد

مقاومت تنها راه رهایی و بازگشت است

مراد تاکید کرد: وجود پروژه صهیونیستی و موجودیت نژادپرستانه و فاشیستی آن با عملکردی امپریالیستی و صهیونیستی چیزی جز تبعید مالکان اصلی فلسطینی نبوده است ، این ویژگی ها تنها یک زبان را می فهمد که زبان زور و مقاومت است.

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی آزادی فلسطین تصریح گرد : مقاومت تنها راه رهایی و بازگشت است و نشان می دهد که گزینه وحدت ملی به پیشرفت های حاصله در مبارزات مردم فلسطین و پیروزی آنان یک شرط اساسی و مهم است.

جنگ با رژیم صهیونیستی پایانی ندارد

همایش گرامیداشت شهدای فلسطین در منطقه زینبیه دمشق برگزار شد

اسماعیل السنداوی، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه در این نشست گفت: نبرد و انتقام آزادگان به پایان رسیده است، اما جنگ با رژیم صهیونیستی پایانی نداشته و پایان نخواهد یافت مگر با آزادسازی رژیم صهیونیستی.

وی افزود: فلسطین، نشان داد که با مقاومت و عدم تسلیم در برابر اراده اشغالگران، درس بزرگی به دشمن داده و پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین در تاریخ ثبت شده است.

ادامه مقاومت تا آزادی سرزمین قدس

ایمن خلیلی رئیس دفتر فرهنگ و اطلاع رسانی این دفتر سیاسی از مواضع کشورها و نیروهای محور مقاومت در حمایت و دفاع از آرمان فلسطین به ویژه سوریه تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی مقاومت در این نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی برای ملت فلسطین مظهر سربلندی، عزت و اقتداراست گفت: ادامه مقاومت تا آزادی سرزمین قدس و احیای حقوق تاریخی مردم فلسطین ادامه دارد.

در این همایش نمایشی اکران شد که ارزش شهادت و شهدا را در حفظ و دفاع از میهن بیان می کرد.

همایش گرامیداشت شهدای فلسطین در منطقه زینبیه دمشق برگزار شد

این همایش با حضور سمیر الرفاعی سفیر دولت فلسطین در دمشق، تعدادی از رهبران و نمایندگان جناح های فلسطینی، احزاب ملی سوری و عربی و با نمایش فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و جوانان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha