۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85123629
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق ۳میلیاردی طی ۲۴ ساعت در ری

۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85123629
دستگیری سارق ۳میلیاردی طی ۲۴ ساعت در ری

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق مغازه محدوده خاورشهر در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز شنبه در این باره گفت: چهارم خرداد ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مغازه در محدوده روستای عباس آباد خاور شهر بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۷۷ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم عملیات کلانتری در محل مشخص شد سارق با استفاده از ابزار آلات مخصوص قفل در مغازه را شکسته و اقدام به سرقت کالاهای درون مغازه و دوربین های مدار بسته آنجا کرده است.

طرهانی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با استفاده از سرنخ های بدست آمده، تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و بررسی دوربین های مدار بسته در کمتر از ۲۴ ساعت هویت و مخفیگاه متهم که فردی حدوداً ۳۷ ساله بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با بدست آوردن این اطلاعات بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش در محدوده خاورشهر دستگیر و در بررسی مخفیگاه متهم تمامی اموال به سرقت رفته از مغازه به ارزش حدودی ۳ میلیارد ریال کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

طرهانی با بیان اینکه متهم دارای سوابق بسیار در امر سرقت و مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی سرقت مغازه به ۳ فقره سرقت کابل نیز اعتراف که شکات شناسایی و پس از تکمیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha