۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85123662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی بیش از ۲۵۵ هزار مسافر در استان اردبیل

۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶
کد خبر: 85123662
جابجایی بیش از ۲۵۵ هزار مسافر در استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲۵۵ هزار مسافر در ۲ ماه سال جاری در این استان جابجا شده است.

به گزارش ایرنا، رضا شیرین‌زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری شهرستان خلخال افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۴۱ هزار و ۷۸۹ مورد سفر انجام شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۱ هزار و ۳۲۳ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۲۰ هزار و ۱۶۸ نفر با مینی‌بوس و ۱۰۴ هزار و ۱۸۱ نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شده‌اند.

شیرین زاده ادامه داد: در ۲ ماه سال جاری ۱۴۳ هزار و ۱۷۸ مسافر از شهرستان اردبیل، ۴۰ هزار مسافر از شهرستان مشگین شهر، ۲۴ هزار مسافر از شهرستان خلخال، ۲۱ هزار و ۵۸۷ مسافر از شهرستان پارس آباد، ۱۵ هزار و ۸۲۶ نفر از شهرستان گرمی، ۲ هزار و ۴۰۲ مسافر از شهرستان نمین، هزار و ۶۱۹ مسافر از شهرستان بیله سوار، هزار و ۳۲۸ مسافر از شهرستان کوثر، هزار و ۲۰۰ نفر از شهرستان نیر، ۵۶۷ نفر از شهرستان اصلاندوز و ۴۶۱ مسافر نیز از شهرستان سرعین جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل با بیان اینکه در ۲ ماه اول سال گذشته ۲۵۱ هزار مسافر در استان جابجا شده بود، اضافه کرد: امسال جابجایی مسافر در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشته است.

شیرین زاده یادآور شد: امسال جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرستان نمین ۲۴۷ درصد و در شهرستان سرعین ۹ درصد افزایش داشته است.

وی از فعالیت هفت پایانه و ۶۲ شرکت مسافربری با هزار و ۲۳۱ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۶۰ دستگاه مینی‌بوس می‌باشد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در بخش مسافر به مردم خدمت می کنند، افزود: در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha