اولویت اصلی توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری مناطق توسعه نیافته است

تبریز - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: الگوی اصلی توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری بر مبنای توسعه نیافتگی و اولویت با مناطق توسعه نیافته استان است.

به گزارش ایرنا، محمد فرشکاران روز شنبه در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی اظهار کرد: تمام بزرگراه ها و شریان های اصلی استان جزو پروژه های ملی محسوب می شود و تخصیص مناسب اعتبارات این پروژه های مهم، پیگیری جدی دستگاه های اجرایی استان از طریق وزارتخانه های متبوع را می طلبد.

وی با اشاره به تلاش و پیگیری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص اعتبار پروژه ها، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود مجاهدانه ارتباطات لازم با وزارتخانه ها را داشته باشند تا تخصیصات کاملی دریافت کنند.

فرشکاران ادامه داد: اهمیت پروژه های سفر برای استان بسیار بالا بوده و برای به سرانجام رسیدن این پروژه ها باید در کنار هم باشیم.

به گزارش ایرنا، در این جلسه روند پیشرفت پروژه‌های مصوب سفر استانی رییس جمهور در حوزه حمل‌ و نقل و آب و فاضلاب بررسی و مصوبات کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان از جمله طرح جامع تفصیلی شهرهای عجب‌شیر و هادی‌شهر تصویب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha