۶ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85123881
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری

۶ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبر: 85123881
مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - کشف کالای قاچاق و دستگاه حفاری غیرمجاز در بسته خبری اخبار مهم حوزه انتظامی چهارمحال و بختیاری در شنبه ششم خرداد آورده شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک دستگاه حفاری قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در استان خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی لردگان - بروجن به یک دستگاه کامیون کشنده به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو یک دستگاه حفاری با مشخصات مخدوش که راننده کامیون اقدام به اظهار خلاف واقع و نقض تشریفات قانونی کرده بود، کشف کردند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بروجن

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۵ سفیددشت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری پژو حامل بار قاچاق را شناسایی و با هماهنگی قضایی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷۰۰ عدد فل. اکس و ۱۰۰ عدد لیوان شیشه‌ای خارجی قاچاق بدون مدارک و مجوز قانونی کشف کردند که در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی مربوطه معرفی شد.

سرهنگ یاری به شهروندان توصیه کرد تا همواره به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری کرده و موارد مشکوک را نیز به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بروجن

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن هم از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش صفیان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی دوراهان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو وانت مزدا حامل بار قاچاق را شناسایی و با هماهنگی قضایی متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: مامورین در بازرسی از این خودرو تعدادی وسایل آشپزخانه قاچاق بدون مدارک و مجوز قانونی کشف و در این راستا یک نفر نیز دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی مربوطه معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha