۷ خرداد ۱۴۰۲، ۵:۳۷
کد خبر: 85123993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله شبانه به کی‌یف یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت

تهران- ایرنا- مقامات شهری کی‌یف اعلام کردند که در حمله هوایی شبانه ساعاتی پیش روسیه به این شهر با وجود سرنگونی حداقل ۲۰ پهپاد در حال حرکت به سمت پایتخت اوکراین، دست کم یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، چندین انفجار بامداد امروز (یکشنبه) کی‌یف پایتخت اوکراین را به لرزه درآورد.

ویتالی کلیچکو شهردار کی‌یف گفت که سقوط بقایای هواپیماهای بدون سرنشین بر روی یک پمپ بنزین باعث مرگ یک مرد ۴۱ ساله در منطقه سولومیانسکی این شهر شد.

وی افزود: در این حمله دست‌کم سه نفر نیز زخمی شدند.

حمله شبانه به کی‌یف یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت

کلیچکو در کانال پیام رسان تلگرام خود با اعلام اینکه نیروهای پدافند هوایی تاکنون بیش از ۲۰ پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) را که به سمت کی‌یف حرکت می‌کردند، منهدم کرده‌اند اما موج جدیدی از پهپادها در راه پایتخت هستند از مردم خواست تا در پناهگاه‌ها بمانند.

کلیچکو افزود که پس از سقوط آوار هواپیمای بدون سرنشین به یک ساختمان غیر مسکونی هفت طبقه در منطقه سولومیانسکی در غرب شهر، آتش‌سوزی رخ داد. این منطقه یک مرکز شلوغ حمل و نقل ریلی و هوایی است.

حمله شبانه به کی‌یف یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت

به نوشته رویترز در جریان هشدارهای حمله هوایی که کمی بعد از نیمه شب یکشنبه در کی‌یف به صدا درآمد، بسیاری از مردم پایتخت اوکراین در بالکن خود ایستاده و نظاره‌گر سرنگونی پهپادهای انتحاری شدند و برخی شعارهایی مانند «شکوه به پدافند هوایی» سر دادند.

مقامات اداره نظامی کی‌یف نیز در کانال تلگرامی خود اعلام کردند در منطقه پچرسکی که یک محله تاریخی در شهر کی‌یف است، آتش‌سوزی در پشت بام یک ساختمان ۹ طبقه به دلیل سقوط لاشه یک پهپاد ساقط شده رخ داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha