۷ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85124095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندارخراسان‌شمالی: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در اولویت قرار گیرد + فیلم

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: امدادرسانی به مناطق سیل زده استان با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت ها در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان فاروج به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وقوع سیل شب گذشته موجب آبگرفتگی و سیلاب در بسیاری از روستاهای شیروان، فاروج، جاجرم و اسفراین شد که نیروهای امدادی از ساعات اولیه در محل حادثه حضور و عملیات تخلیه گل و لای منازل و امداد و نجات را آغاز کردند.

وی افزود: وقوع این سیل در برخی از روستاهای استان جدای از خسارات مالی متاسفانه منجر به کشته شدن چهار نفر از هم استانی ها هم شده است.

حسین نژاد با تاکید بر بسیج امکانات برای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده، گفت: اسکان خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و تامین ارزاق عمومی و اقلام ضروری از ساعات نخستین در دستورکار بوده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: همچنین پیگیری ها برای اتصال برق و آب روستاهای سیل زده نیز در حال انجام است.

وی تاکید کرد: اینک نیز تمامی نیروهای امدادی در روستاهای سیل زده بسیج شده اند تا شرایط زندگی مردم به روال عادی برگردد.

به گزارش ایرنا، در پی بارش‌های شدید باران و وقوع سیل شامگاه شنبه، ششم خردادماه بسیاری از روستاهای شهرستان شیروان، فاروج، جاجرم و اسفراین دچار آبگرفتگی و سیلاب شدند که از ساعات اولیه این حادثه عملیات تخلیه گل و لای منازل و امداد و نجات آغاز شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha