دستگیری سارقان حرفه‌ای در بوکان و عوامل نزاع خیابانی در ارومیه+فیلم
عکس تزئینی است

مهاباد - ایرنا - دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در شهرستان بوکان و همچنین دستگیری عوامل نزاع و درگیری خیابانی در شهر ارومیه از مهمترین اخبار حوزه انتظامی آذربایجان غربی در روز یکشنبه هفتم خرداد است.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: سه سارق حرفه‌ای با ۲۵ فقره سرقت توسط ماموران این انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی سه نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، متهمان سابقه دار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته متهمان به ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی شامل سیم و کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ حیدری یادآور شد: از دستگیر شدگان مقادیری سیم و کابل برق، ادوات ارتکاب سرقت، ابزارصنعتی و ساختمانی کشف شد.

وی به شهروندان توصیه کرد ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در خیابان ورزش ارومیه

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خیابان ورزش ارومیه خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی حقوردیان گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع بطور ویژه در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار هستند.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ۶ متهم اصلی که از اراذل و اوباش سطح ۲ بودند طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ حقوردیان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضایی روانه زندان شدند، به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha