امام جمعه بیرجند: کرامات شهدا در دسترس مردم قرار گیرد

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: کرامات شهدا باید در قالب‌های کارشناسی شده و دارای جاذبه برای مردم، تنظیم شود و به موقع در دسترس جامعه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" روز یکشنبه در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین "یوسفعلی شکری" نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک دهه کرامت افزود: کرامات شهدا دلیل بر کرامت آنان و هم حجتی برای جامعه است.

وی گفت: شهدا راه درستی را انتخاب کردند که دلیل و شاهد دارد، کرامات شهدا باید برای آیندگان ثبت شود و در دسترس قرار گیرد و در افکار عمومی جایگاه اصلی‌اش را پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا کسانی هستند که سرمایه‌گذاری دنیوی و اخروی از خون عزیزانشان برای انقلاب کردند.

وی گفت: این در حالی است که دشمن در حال افول است اما به همین دلیل همه تلاش خود را برای تخریب و آسیب‌های فرهنگی جامعه ما انجام می‌دهد و آنچه از دستش بر بیاید کوتاهی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: در چنین موقعیتی علما و روحانیون که در بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول انجام وظیفه هستند به عنوان پشتوانه فکری، فرهنگی و عقیدتی خانواده شهدا بسیار کار ضروری است.

حضور در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به خراسان جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha