۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85124906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره سراسری قصه‌گویی "من کشورم را دوست دارم" با معرفی نفرات برتر در گناباد پایان یافت

گناباد - ایرنا- جشنواره سراسری قصه گویی "من کشورم را دوست دارم" که از بهمن ماه سال گذشته با محوریت گناباد آغاز شده بود، یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان استان خراسان رضوی در این آیین گفت: این جشنواره در رده‌های سنی کودکان ۶ تا ۱۱ سال و نوجوانان و بزرگسالان سنین ۱۱ تا ۱۸ سال برگزار شد.

ابراهیم زره‌ساز مهمترین محورهای این جشنواره را احیای قصه های بومی، سرباز وطن با محوریت شهید سلیمانی، ایران دوست داشتنی، پرچم ایران (اهمیت و جایگاه پرچم ایران) و همچنین هویت و آداب و رسوم محلی شهرستان‌های استان خراسان رضوی ذکر کرد.

وی اظهار کرد: ۱۱ اثر از شهرستان‌های استان خراسان رضوی و ۱۶ اثر هم از ۱۱ استان کشور و یک اثر هم از شهر تاشکند کشور ازبکستان به دبیرخانه این جشنواره سراسری در گناباد ارسال شد.

فرماندار گناباد هم با اشاره به جاذبه‌ها و ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی این شهرستان، قنات قصبه به عنوان تنها اثر ثبت شده استان خراسان رضوی در فهرست آثار جهانی و سفال مند را نماد قدمت گناباد یاد کرد.

رضا نصیری بر لزوم بهره گیری از پتانسیل‌ها و ابزار فرهنگ و هنر برای ترویج و معارف شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

یادآور می‌شود: در پایان این آیین از بالغ بر ۲۰ اثر در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha