۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85124952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تبریک نخست وزیر پاکستان به اردوغان و تاکید بر تقویت روابط راهبردی با ترکیه

اسلام‌آباد- ایرنا - نخست وزیر پاکستان پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را به وی تبریک گفت و آمادگی اسلام‌آباد را برای تحکیم روابط راهبردی با دولت آنکارا اعلام کرده است.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام‌آباد، «شهباز شریف» طی پیامی به اردوغان پیروزی وی در انتخابات را تاریخی خواند.

وی رییس جمهور منتخب ترکیه را ستون مستحکم و صدایی قوی برای حقوق مسلمانان خواند و افزود: اردوغان یکی از معدود رهبران جهانی است که سیاستش بر خدمات عمومی لنگر انداخته است.

نخست وزیر پاکستان اظهار کرد که پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری و برتری حزب عدالت و توسعه در انتخابات پارلمانی از بسیاری جهات قابل توجه است که نشان دهنده اعتماد مردم ترکیه به رهبری پویای او می‌باشد.

وی گفت: روابط دوجانبه پاکستان و ترکیه در مسیر صعودی خود ادامه خواهد داشت و اسلام‌آباد مشتاقانه منتظر همکاری با دولت اردوغان برای تعمیق بیشتر مشارکت راهبردی دو کشور برادر است.

به گزارش ایرنا، نتایج اولیه شمارش همه صندوق‌های رای دور دوم انتخابات ترکیه نشان می دهد که رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور با کسب نزدیک به ۲۷ میلیون رای معادل ۵۲.۱۱ درصدی آرای مردمی، پیروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha