ژنرال صهیونیست: مقاومت قدرت گرفته است/ هشدار درباره کاهش بازدارندگی اسرائیل

تهران- ایرنا- ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت گرفتن محور مقاومت در برابر این رژیم و کاهش بازدارندگی صهیونیستها گفت که تل آویو باید به فکر راه حل‌هایی برای مقابله با این تهدیدات باشد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «آموس گلعاد» افزود: آنچه در حقیقت شاهد هستیم، بیانگر قدرت گرفتن محور مقاومت است، بنابراین رژیم صهیونیستی باید به فکر راه حل‌هایی مناسب جهت مقابله با این تهدیدات باشد.

او در همین راستا به اظهارات «آهارون حلیفا» رئیس سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد که به کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله اذعان کرده و گفته بود که این جنبش پس از اظهارات اخیر «سید حسن نصر الله» در خصوص ضعف و ناتوانی «اسرائیل» نسبت به گذشته، به مراتب جرأت و شجاعت بیشتری بدست آورده است.

گلعاد همچنین نسبت به پیامدهای لایحه تغییرات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اثرات منفی آن بر این رژیم - که ممکن است به ضعف و ناتوانی و کاهش بازدارندگی آن در منطقه و عرصه بین‌الملل منجر شود- هشدار داد.

این سخنان گلعاد در حالی بیان شده است ک یک ژنرال صهیونیست دیگر امروز تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از اظهارات اخیر سید حسن نصرالله نگران است .

«اسحاق بریک» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امکاناتی برای جنگ منطقه ای ایجاد نکرده است، نسبت به تنش های احتمالی در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی و مشخصا در مقابل حزب الله لبنان هشدار داد.

بریک افزود که رژیم صهیونیستی نسبت به اقدامات بی سابقه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نگرانی های زیادی دارد.

وی ادامه داد که اظهارات دو روز گذشته «هرتسی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز نشان می دهد که اتفاقاتی درحال رخ دادن است که ثابت می کند ارتش اسرائیل ترس ‌و نگرانی زیادی از اقدامات سید حسن نصرالله دارد.

به گفته وی، رژیم اسراییل درحال حاضر آمادگی جنگ ندارد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد روزانه هزاران موشک به سوی "اسراییل" (سرزمین های اشغالی) شلیک خواهد شد و آن را به آتش می کشد.

سید حسن نصرالله اخیرا در اظهاراتی گفت که رژیم اسرائیل اکنون پشت دیوارها و آتش پنهان شده و قادر به تحمیل شروط خود در مذاکره با مردم فلسطین نیست.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: دیگر هژمونی آمریکا در جهان وجود ندارد و همه چیز به سمت دنیای چندقطبی پیش می‌رود و این همان چیزی است که اسرائیل را نگران می‌کند.

وی با بیان اینکه مقابل شکاف داخلی رژیم اسرائیل، انسجام و استواری محور مقاومت است، گفت: ستون مقاومت قبل از هر چیز کسی است که به آرمان و حق خود ایمان داشته و دارای جسارت و شجاعت باشد و این همان نقطه قوت اصلی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha