چهارمحال و بختیاری جزو سه استان برتر کشور در فعالیت‌های هلال‌احمر است
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: چهارمحال و بختیاری جزو در تمامی نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌ها جزو سه استان برتر کشور در فعالیت‌های این جمعیت قرار دارد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، سید علی منیری در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور برای هرگونه تسهیل‌گری ویژه جوانان این استان آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به تزریق بیش از ۱۴ میلیون دُز واکسن کرونا از سوی جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور به مردم افزود: در نوروز امسال ۵۰ هزار نفر در محورهای ارتباطی ایران از خدمات این سازمان برخوردار و بهره‌مند شدند.

منیری جمعیت هلال‌احمر را فضای مناسبی برای فعالیت جوانان اعلام و تصریح کرد: به‌همطن منظور بایستی از این ظرفیت و فرصت، بهره‌گیری مطلوب انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال‌احمر در تمامی امور به‌ویژه در بحران‌ها دوشادوش مدیران در صحنه حاضر هستند و کمک‌رسانی می‌کنند.

چهارمحال و بختیاری جزو سه استان برتر کشور در فعالیت‌های هلال‌احمر است

محسن حسین‌میرزایی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری در سال گذشته با بحران‌ها و چالش‌های فراوانی مانند سیل، زمین‌لرزهو بارش سنگین برف مواجه که در تمامی این بحران‌ها جوانان جمعیت هلال‌احمر با انتقال آرامش به آسیب‌دیدگان نقش مهمی در آرام‌سازی فضا داشتند.

وی امدادرسانی به‌موقع، به‌لحظه و به‌هنگام در حوادث و بحران‌ها را ضروری و مهم دانست و یادآور شد: جوانان جمعیت هلال‌احمر در این خصوص همواره حضور میدانی موفقی داشته‌اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نقش حوزه معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

چهارمحال و بختیاری جزو سه استان برتر کشور در فعالیت‌های هلال‌احمر است

شهرام خواجوی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند بازوی مردمی اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی اظهار داشت: طرح‌های متعددی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری تدوین و اجرایی شده که بی‌شک نقش گروه‌های مردمی در این حوزه بسیار موثر است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha