۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85125773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخصیص ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های دانشجویی ایلام

ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام گفت: سال جاری ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های دانشجویی این استان اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محمدمهدی احمدی روز دوشنبه از اعطای ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دانشگاه ایلام جهت فعال سازی تعاونی‌های دانشگاه خبر داد.

وی افزود: در پی مذاکرات و رایزنی‌هایی مفصلی که صورت گرفته به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشگاهیان و همچنین مولدسازی امکانات و اموال دانشگاه از محل اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این تسهیلات به تعاونی‌های دانشگاه ایلام اعطا می‌شود.

احمدی افزود: مقرر شد بر طبق توافقی که مابین دانشگاه ایلام، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و بانک توسعه تعاون صورت خواهد گرفت، این اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریالی برای فعال سازی تعاونی‌های دانشجویی، تعاونی‌های چند منظوره و دفتر علم و تعاون دانشگاه ایلام اختصاص یابد.

عضو هیئت رئیس دانشگاه ایلام ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این مصوبات، گام‌های مؤثری برای ترویج فرهنگ تعاون و ایجاد توازن بین بخش‌های دولتی و خصوصی برقرار شود.

بیش از پنج هزار دانشجو در دانشگاه ایلام مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha