معاون استاندار: آماده حمایت از اقدامات صندوق تامین خسارت‌های بدنی در بوشهر هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به آثار حیاتی خدمات صندوق تامین خسارت‌های بدنی، آماده همکاری با این صندوق در جهت ارائه خدمات به مردم هستیم.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز دوشنبه در نشست با مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور در بوشهر اظهار کرد: این صندوق به عنوان نهاد حاکمیتی، در راستای اجرای تکالیف قانونی خود نیازمند هم‌افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر با تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با وظایف خود است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های صندوق تامین خسارت‌های بدنی در جهت جبران خسارات رانندگی در مواردی که تحت پوشش بیمه نیستند، ایجاد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ترویج فرهنگ بیمه در جامعه امری ضروری است و رسانه‌ها از جمله صداوسیما و خبرگزاری‌ها در این امر تلاش کنند.

پورات ادامه داد: در این زمینه باید علاوه بر اصلاح نقاط خطرآفرین و ارتقا کیفیت خودروها به دنبال ارتقا فرهنگ راهنمایی و رانندگی و گسترش فرهنگ بیمه باشیم.

وی با اعلام این که آماده حمایت از اقدامات این صندوق در استان بوشهر است، عنوان کرد: با توجه به آثار حیاتی خدمات این صندوق سعی خواهیم کرد در زمینه کمک به عملکرد این صندوق در سطح کشور پیشتاز باشیم و باید خدماتی که به مردم ارائه می شود، با اطلاع رسانی مناسب برای آنان تشریح و تبیین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha