۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های دالاهو بهسازی شد

قصرشیرین- ایرنا- معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بهسازی و مرمت ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان دالاهو با انجام عملیات لکه‌گیری، درزگیری و چاله پرکنی خبر داد.

«علی سلیمی» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: همچنین در جهت ارتقای ایمنی محورهای این شهرستان یک مورد آشکارسازی نقطه پرحادثه در محور گهواره به اسلام آبادغرب با نصب سرعت گیر در ورودی کرندغرب و کمربندی انجام شده و در بزرگراه کربلا ورودی و خروجی دوربرگردان ها ۶۰ عدد نیوجرسی نصب شده است.

وی اظهار کرد: در خصوص نصب و بروزرسانی علائم جاده ای محورهای مواصلاتی شهرستان دالاهو در ۲ ماهه سال‌ جاری، ۱۵۲ عدد تابلو اخطاری و مسیر نما در محور بزرگراه کربلا، ورودی و خروجی کرندغرب حوزه ریجاب و گهواره نصب شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین ۵۰۰ متر علائم هشداری در بزرگراه کربلا و بهسازی و تعمیر ۹۰ عدد تابلو در محورهای بزرگراه کربلا و گهواره انجام شده است.

وی در خصوص عملیات راهداری انجام شده طی این ۲ ماه در شهرستان دالاهو نیز افزود: ۱۱ کیلومتر عملیات بهسازی، شن ریزی، و تراکم‌دهی جاده در محورهای «دره مران سفلی، نیگ گول و گهواره»، رگلاژ شانه به طول ۵۶ کیلومتر در محورهای «توت‌شامی، خسروآباد، گهواره، تنگ گول»، ۲۵۵ مورد پاک سازی دهانه پل‌ها از دیگر اقدام های صورت گرفته است.

سلیمی همچنین از اجرای ۱۸ مورد ریزش برداری در محورهای کوهستانی خبر داد و گفت: ۱۴ مورد رفع تجاوز به حریم جاده ها، تعمیر و نوکوبی گاردریل‌ها محور سرخه‌دیزه و شیرچقا بطول ۲۰ متر، انجام گشت های شبانه روزی در نقاط پرحادثه و ایام تعطیلات نوروزی و عملیات سرویس، نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات نیز طی امسال تاکنون انجام شده است.

شهرستان دالاهو در ۹۹ کیلومتری کرمانشاه با یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع مساحت، ۱۱۵ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha