۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85125899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردستان میزبان چهاردهمین رویداد ملی «همنا» است

۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85125899
کردستان میزبان چهاردهمین رویداد ملی «همنا» است

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: چهاردهمین رویداد ملی هم‌افزایی نهادمند اجتماعی جوانان"همنا" نهم خرداد به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حامد جولایی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ملی «همنا» اظهار کرد: چهاردهمین رویداد ملی «همنا» به منظور توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و در راستای ایجاد وحدت رویه و فصل مشترک در جهت انجام فعالیت برای اقدامات قانونی سمن‌ها به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این موضوع که برگزاری رویداد ملی همنا، کمک ارزشمندی به منظور وحدت رویه اجرایی، عملیاتی و توانمندسازی سمن‌ها محسوب می‌شود، افزود: این رویداد به عنوان چتر حمایتی برای همه جوانان فعال اجتماعی استان قلمداد و برگزاری آن نیز زمینه مناسبی برای هم افزایی تشکل ها است چرا که حضور سایر تشکل‌های مردم نهاد جوانان استان کردستان که در دیگر دستگاه‌های متولی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند وجه تمایز این رویداد آموزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: این رویداد بر ۲ مولفه ارتقای کیفیت آموزش های عمومی تشکل های جوانان و همچنین گفتگوی چهره به چهره مدیران و کارشناسان حوزه جوانان با فعالین حوزه های اجتماعی و فرهنگی تاکید دارد و تلاش می کند ضمن افزایش مهارت های عمومی تشکل ها و سمن های جوانان، دغدغه ها و مشکلات آنان در استان را شناسایی کند.

جولایی افزود: حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان از سازمان‌های مردم نهاد و تشکل های جوانان، منوط به شرکت دبیران سازمان‌ها در این رویداد آموزشی است و حضور پرتعداد سازمان‌های مردم نهاد در این رویداد که به طور قطع اتفاقات مثبتی برای استان خواهد داشت، مورد تاکید است.

چهاردهمین رویداد ملی همنا، با همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و با حضور تشکل ها و سمن های جوانان دارای مجوز از استانداری، فرمانداری ها، ورزش و جوانان، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و فراجا بصورت یک روزه در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار خواهد شد.

مرتضی کامل نواب مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان به همراه چند مسئول دیگر حوزه معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این رویداد ملی حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha