۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبر: 85125904
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان ۵۰ میلیاردی طلا در ری

۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبر: 85125904
دستگیری سارقان ۵۰ میلیاردی طلا در ری

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره سرقت از کارگاه استحصال طلا و نقره به ارزش ۵۰ میلیاردریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در این باره گفت: ماه گذشته با دریافت پرونده سرقت از کارگاه استحصال طلا و نقره در شهرک صنعتی علائین به ارزش ۵۰ میلیارد ریال پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه بازبینی دوربین های مدار بسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت ۴ متهم را شناسایی کردند و همچنین به دست آوردند یکی از سارقان، مدتی قبل در کارگاه محل سرقت مشغول به کار بوده و چندی پیش از آنجا اخراج شده است.

به گفته این مسئول، پلیس در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی موفق شد مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف شهرستان ری شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی دیروز ۳ تن از اعضای این باند را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری نفر چهارم و آخر این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است، اضافه کرد: پس از انتقال متهمان ۳۴ الی ۳۹ ساله به مقر پلیس با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحت نظر پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha