۸ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85125994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث پُل‌های معابر عمومی گناباد تخصیص یافت + فیلم

گناباد - یرنا - شهردار گناباد گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث چهار پُل در تعدادی معابر عمومی این شهر طی سال‌جاری تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نجاری عصر دوشنبه طی گفت و گو با خبرنگاران افرود: برای کاهش آسیب‌ها در زمان بارش‌های شدید باران و وقوع سیلاب ناشی از آن چهار پل در مسیر رودخانه ها و کانالهای فصلی شهر گناباد در حال احداث است.

وی ادامه داد: از این تعداد سه پل در مسیر رودخانه ناصر خسرو و یک پل در مسیر رودخانه سمویی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و در مجموع با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۷۰ درصد در این شهر در حال احداث است.

شهردار گناباد تصریح کرد: یکی از این پل ها واقع در منطقه قصبه شهر در چند روز آینده و بقیه آنها تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

نجاری گفت: بدنبال وقوع سیل ۲ سال گذشته و خسارات ناشی از آن در گناباد پروژه احداث پل در مسیر رودخانه های فصلی و پرخطر یکی از اولویت های مهم مدیریت شهری گناباد قرار داد.

شهردار گناباد خاطر نشان کرد: در حالی که پیش از این (قبل از سال ۱۴۰۰) آب از مسیر رودخانه ها و پل های موجود شهر گناباد بدون مشکل عبور می‌کرد اما سیل سال ۱۴۰۰ باعث شکسته شدن بند سارها شده و دغدغه وقوع سیل پس از هر بارندگی را افزایش داد.

وی اظهار داشت: بر همین اساس برای جلوگیری از خسارات و ایمنی شهروندان در معابر پرتردد واقع در مسیر رودخانه های فصلی احداث پنج پل در دستور کار قرار گرفت.

نجاری افزود: از پنج پل در حال احداث یک پل با بیش از ۲۰ میلیارد ریال احداث و به برداری رسیده و چهار پل در حال ساخت است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha