۹ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبر: 85126173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لوازم یدکی تقلبی خودرو بازار ایلام جمع آوری می شوند

ایلام - ایرنا - رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی ایلام گفت: کالاهای تقلبی و قاچاق لوازم یدکی خودرو در سطح بازار ایلام با همکاری ارگان های مختلف از جمله سازمان صمت استان، جمع آوری می شوند.

به گزارش ایرنا، آزاد شیراوند روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: طرح مشترک تعزیرات با دیگر دستگاه های نظارتی به منظور برخورد با کالاهای لوازم یدکی خودرو که قاچاق و تقلبی هستند، در سطح بازار استان اجرایی شده است.

وی از تشدید برخورد با فروشندگان لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در سطح استان خبر داد و گفت: با هرگونه گران فروشی نیز برخورد جدی می شود.

رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: کالاهایی که بارکد شناسایی و فاکتور رسمی ندارند، به نفع دولت ضبط و برای مالکان این واحد صنفی جریمه سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.

شیراوند عنوان کرد: اکیپ‌های تعزیراتی به طور مستمر در حال نظارت بر بازار لوزام یدکی خودرو هستند و قطعات و اجناس تقلبی و قاچاق جمع آوری و با متخلفان برخورد قانونی دارند.

وی تصریح کرد: هشت اکیپ تعزیرات در سطح بازار استان ایلام فعال است و روزانه بطور میانگین ۲۰۰ مورد بازرسی در بخش های مختلف بازار استان انجام می دهند.

مردم ایلام در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش را ارسال تا کارشناسان به موارد مطرح شده رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha