۹ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85126209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانداری نامه دعوت از عضو علی البدل شورای شهر زنجان را ابلاغ می‌کند

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: امروز نامه دعوت علی اسماعیلی اولین عضو علی البدل شورای شهر زنجان از سوی فرمانداری ابلاغ می‌شود و پس از آن، این عضو موظف به حضور در جلسه رسمی شورا و اعلام استعفا و یا حضور است.

علی خلجی روز سه شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استعفای حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان روز گذشته انجام شد ولی فرآیند استعفا انجام نشده است و این موضوع باید در جلسه رسمی شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه از شهر زنجان ۲ نفر و از شورای روستای هزاررود نیز یک نفر استعفا کرده اند، اظهار کرد: احتمالا طی روزهای آتی تعداد استعفاها افزایش پیدا کند.
خلجی با بیان اینکه در قانون زمان مشخصی برای اعضای علی‌البدل تعیین نشده است، افزود: قانونگذار در این مرحله بازه زمانی مشخص نکرده است، اما به محض دعوت فرمانداری باید در جلسه شورا حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره قبول استعفای اعضای شورا و یا رد آن به عهده اعضای شوراست.
به گزارش ایرنا، ۲ هفته قبل انسیه ابوبصیری، عضو شورای اسلامی شهر زنجان برای حضور در انتخابات مجلس استعفا کرد.
علی اسماعیلی، مدیرکل فعلی آموزش و پرورش استان زنجان نخستین علی البدل شورای شهر است و اکبر اوصالی، جلال کرمی، اسمعیل بیگدلی، محمدجواد سروش‌مهر و وحید الله‌ورن دیگر اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر زنجان در این دوره هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha