۹ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85126254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد

۹ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبر: 85126254
دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان ابری و با گرد و غبار همراه است و دمای هوا روزهای پایانی هفته کاهش می یابد.

حسن سلطانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از بعدازظهر امروز امواج ضعیف بارشی در از استان عبور خواهد کرد که شاهد وزش باد شدید، رعد و برق و بارش های رگباری و محلی در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به ادامه فعالیت این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه هفته جاری، یادآور شد: بخش عمده این بارش ها روز چهارشنبه رخ می دهد که در برخی مناطق شاهد جاری شدن روان آبها و آبگرفتگی معابر خواهیم بود.

سلطانی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۲۲ درجه سانتیگراد بیان و اظهار کرد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۶ و ۲۹ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۱ درجه، خرمدره ۱۵ و ۳۱ درجه، آببر ۲۴ و ۳۸ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۲۸ درجه، قیدار ۱۶ و ۳۶ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha