۹ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85126320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متخلفان صنفی در ایلام به پرداخت ۱۲۱ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند

ایلام - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) ایلام گفت: متخلفان صنفی در این استان پارسال به پرداخت ۱۲۱ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

رضا محمدرحیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته ۶۱ هزار و ۱۷۳ مورد بازرسی از صنوف مختلف استان انجام شد که ۴۶۵ مورد از این تعداد در قالب گشت های مشترک با سایر ارگان های نظارتی بوده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۵۰۱ پرونده طی مدت یاد شده با همکاری سایر ارگان های نظارتی در سطح بازار استان تشکیل شد که ارزش آنها افزون بر ۱۲۱ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان بوده است.

رییس سازمان صمت ایلام همچنین به عملکرد این سازمان در حوزه قاچاق کالا پرداخت و تاکید کرد: پارسال ۱۵۹ پرونده در این زمینه تشکیل شد که بر اساس ارزیابی ها ایلام جزو ۱۰ استان برتر قرار گرفته است.

محمدرحیمی تعداد واحدهای صنفی استان را ۴۷ هزار و ۶۹۳ واحد اعلام کرد که هفت هزار و ۴۹۲ مورد از این تعداد سال گذشته فعال شده اند.

وی اضافه کرد: ۱۲۰ اتحادیه صنفی در بخش های مختلف در این استان فعالیت می کنند، ضمن اینکه هم اکنون ۱۰ اتاق اصناف گوناگون نیز در این استان تشکیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha