۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85126599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی ۸۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی آبادان 

آبادان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آبادان با اشاره به برخورد قاطع در مجرای قانون با واحد های صنفی متخلف در این شهرستان گفت: ۸۰ واحد صنفی متخلف شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آبادان حسن دشتی‌نژاد سه‌شنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و توزیع کالای اساسی در طرح ضیافت، تشدید نظارت بر بازار در شهرستان آبادان اجرایی شده و تاکنون ۸۰ واحد صنفی متخلف توسط کارشناس تنظیم بازار این مدیریت به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده و برای ۵۰ پرونده صدور احکام انجام پذیرفته است.

وی افزود: ۵۰ فقره پرونده نانوایی و ۳۰ فقره مربوط به سایر واحد های صنفی شامل فروشگاه مرغ و گوشت، سوپر مارکت ، فروشگاه میوه و غیره مربوط به جرایم کم فروشی و گران‌فروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی ، عدم نصب بنر، عدم درج قیمت و توزیع خارج از شبکه آرد به تعزیرات معرفی شدند.

دشتی‌نژاد گفت: نحوه برخورد قانونی با متخلفین با توجه به درجه جرم و به تشخیص اداره تعزیرات این شهرستان بوده و جرایم نقدی مختلفی برای این تخلفات اعمال خواهد شد.

وی افزود:به منظور نظارت بر بازار و حمایت از مصرف کننده گشت و بازدیدهای مشترک اعضای قرارگاه امنیت غذایی آبادان به طور مستمر انجام می‌شود.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان آبادان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha