۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85126816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای شهر زنجان مقصر تأخیر در معرفی عضو علی البدل نیست

زنجان - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در فضای مجازی شورای شهر را به تعلل در معرفی عضو علی البدل متهم می‌کنند، گفت: اینطور نیست، چرا که کمیته تطبیق طبق قانون باید در خ صوص هر مصوبه‌ای تا ۱۵ روز نظر نهایی را اعلام کند و فرمانداری امروز نامه‌ای مبنی بر معرفی عضو علی‌البدل ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید ناصحی مقدم روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: مصوبه شورای شهر زنجان مبنی بر استعفای یکی از اعضای شورای این شهر، تایید شده است و پس از این، فرایند مربوط به دعوت از عضو دیگر انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به برخی مطالب بیان شده در فضای مجازی درباره تعلل شورا در دعوت از عضو علی‌البدل، این توضیح لازم است که ما منتظر نامه تایید فرمانداری و در نهایت دعوت از عضو علی‌البدل بودیم.
ناصحی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رویداد تعالی حکمرانی شهر با حضور ۱۲ کلانشهر کشور برگزار شد افزود: شهر زنجان نیز جزو ۶ شهری بود که در این رویداد سومین طرح موفق را ارائه داد و امیدواریم با پیگیری موضوعات مطرح شده در مجمع شهرهای پیشرو شاهد تعالی بیشتر شهر زنجان باشیم.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه با انتقاد از استعفای ۲ عضو شورای شهر زنجان به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی بعد از حضور در شورای شهر برای شرکت در مجلس شورای اسلامی احساس تکلیف می کنند.
مهدی طالب، با بیان اینکه استعفای اعضای شورا باعث می شود اعتماد مردم به شورا مخدوش شود و اینگونه تلقی می‌شود که راه مجلس از شورا می‌گذرد، افزود: استعفای اعضاء عملکرد مدیریت شهری و سرعت اجرای پروژه ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
به گزارش ایرنا؛ علی اسماعیلی، اکبر اوصالی، جلال کرمی، اسمعیل بیگدلی، محمدجواد سروش‌مهر و وحید الله‌ورن به‌ عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان هستند.

استعفای عضو شورای شهر زنجان پذیرفته شد
اعضای شورای شهر زنجان با استعفای حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.
حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان روز سه‌‎شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با مخالفت درباره استعفای یکی از اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنده این نوع استعفا را قبول ندارم، چرا که هیچ متن و دفاعیه قابل قبولی برای این استعفا بیان نشده است.
وی با اشاره به اینکه فرد مستعفی شورا بسیار دلسوز و صادق در امور شورا بود، اضافه کرد: حضور وی در شورا مغتنم و بهتر بود به فعالیت در کسوت عضو شورای شهر ادامه می‌داد.
در ادامه اعضای شورای شهر زنجان با استعفای حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی برای حضور در انتخابات مجلس موافقت کردند.
بررسی لایحه مربوط درباره اعمال تخفیف ۵۰ درصدی معاینه فنی خودروهای سبک برای تاکسیرانان، پیگیری و اخذ مجوز انتشار اوراق مالی اسلامی ریالی جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تا سقف ۲ هزار میلیارد ریال، اعمال تخفیف ۳۰ درصدی در طرح اقدام مسکن ملی مسکن برای پروژه ۲۲۴ واحدی ایثارگران، نامگذاری تعدادی از معابر شهر زنجان به اسم شهدا، پرداخت سه میلیارد ریال برای خرید زیرانداز جهت اجرای برنامه ‎های مرتبط با نماز جماعت و طرح مناقصه مربوط به بیمه‌های شهرداری زنجان از دیگر مصوبات جلسه شورای شهر زنجان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha