میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی از همایش بین‌المللی معارف نبوی و چالش‌های جهان امروز

تهران - ایرنا - دبیر علمی همـایش بین‌المللی «معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز» از برگزاری این زویداد در روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه در دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، حسام الدین خلعتبری روز سه شنبه درباره اهمیت برگزاری این همایش در سطح ملی و بین المللی گفت: با توجه به رویکرد و برنامه راهبردی دانشگاه علامه طباطبائی که تحول در علوم انسانی است زمینه مناسبی برای برگزاری همایش در این حوزه فراهم شد. برگزاری این همایش نقطه آغازی برای شناسایی و ساماندهی دانشمندان و متخصصان و تدارک همایش های تخصصی تر در حوزه علوم انسانی و معارف نبوی و اسلامی در آینده است.

میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی از همـایش بین‌المللی معـارف نبـوی و چـالش‌هـای جهـان امروز

وی با بیان اینکه همـایش بین المللی «معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز» در ۱۲ محور اصلی و تخصصی برگزار می شود، افزود: «معارف نبوی چالش های حقوقی و سیاسی»، «معارف نبوی و اقتصاد»، «توسعه و رشد اقتصادی و معارف نبوی»، «عدالت اقتصادی و معارف نبوی»، «معارف نبوی و ارتباطات»، «معارف نبوی بازار و سرمایه»، «بررسی و طراحی ابزار جدید بر اساس آموزه های نبوی»، «معارف نبوی و مدیریت»، «معارف نبوی روانشناسی و علوم تربیتی»، «معارف نبوی و الهیات و معارف اسلامی»، «معارف نبوی ادبیات و هنر» و «معارف نبوی؛ جامعه و اجتماع»، محورهای اصلی این همایش هستند که هر کدام از این محورها، چندین محور فرعی دارند.

خلعتبری با بیان اینکه این همایش در روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور صاحب نظران و اندیشمندان در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود، افزود: تعداد ۱۸۰ چکیده و مقاله از کشورهایی نظیر تونس، اندونزی، آمریکا، پاکستان، ترکیه، عراق و سوریه به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد، نزدیک به ۱۳۰ مقاله برای ارائه در همایش مورد تایید قرار گرفته است.

صاحبنظران، پژوهشگران و علاقه مندان می توانند برای پیگیری فعالیت های جاری همایش به آدرس https://pkctw.atu.ac.ir مراجعه کنند.

مقالات دریافت شده در مجموعه مقالات و مقاله های برگزیده نیز در نشریه های تخصصی منتشر می شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۸۳۹۳۷۰۱-۰۲۱ تماس برقرار کنند.

میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی از همـایش بین‌المللی معـارف نبـوی و چـالش‌هـای جهـان امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha